sreda, 28. marec 2018

UGANKA


Deja Vidmajer, 2.b
PREBERI ZGORNJE BESEDILO. 
V KOMENTAR ZAPIŠI PRAVI NASLOV TE ZGODBE, KI JO LAHKO NAJDEŠ V KROJAČKU HLAČKU. 

PRIPIŠEŠ LAHKO ALI TI JE PRAVLJICA VŠEČ IN ZAKAJ.


13 komentarjev:

  1. TRGOVCI. PRAVLJICA MI JE VŠEČ KER JE KROJAČEK HLAČEK DELIL.BRINA STERNAD PRAŽNIKAR

    OdgovoriIzbriši
  2. TRGOVCI. PRAVLJICA MI JE VŠEČ,KER JE KROJAČEK HLAČEK DELIL.AJDA ČREMOŽNIK

    OdgovoriIzbriši
  3. TRGOVCI. Bila mi je všeč, ker je bil Krojaček Hlaček prijazen do otrok. Tilen Š.

    OdgovoriIzbriši
  4. Trgovci. Ta pravljica mi je bila všeč, ker je bil Krojaček Hlaček dobrosrčen. Vid D.

    OdgovoriIzbriši
  5. KROJAČEK HLAČEK JE DOBROSRČEN IN PRIJAZEN.TJAŠA TERGLAV 2.B

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. pravlica trgovci mi je zelo všeč . živa sternad

      Izbriši
    2. trgovci.brina s.p.

      Izbriši
  7. Pravljica mi je všeč ker Krjaček hlaček pomaga drugim.DEJA

    OdgovoriIzbriši
  8. Naslov te zgodbe je Trgovci.

    OdgovoriIzbriši
  9. Naslov je Trgovci.

    Brina Vogrin Cingesar

    OdgovoriIzbriši